Przyszłość cyfrowego doświadczenia pracowników
ServiceNow i ESI Thoughtlab ankietowali ponad 900 starszych liderów biznesu w pięciu branżach w 13 krajach. Staraliśmy się zrozumieć, w jaki sposób firmy korzystają z technologii i rozwiązań cyfrowych w celu ulepszenia swojego CX i EX, korzyści, które widzą, oraz wyzwania, przed którymi stoją.
Przeczytaj kluczowe spostrzeżenia dla liderów doświadczeń z ankiety ServiceNow i ESI ThoughtLab Total Experience.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com


Więcej zasobów z ServiceNow

Tworzenie wszystkich odpowiednich połączeń...
Korzystanie z cyfrowych przepływów pracy do wysadzania barier, napędzania lojalności i przyspieszenia wzrostu.
Organizacje zainwestowały...

AI i inne inteligentne technologie 3 strategi...
Inteligentne technologie zasilają świetne doświadczenia klientów i pracowników.
Sztuczną inteligencję (AI) i inne inteligentne technol...

Twoja operacja prawna cyfrowa podróż - zysk...
Kluczowym czynnikiem poprawy działalności prawnej każdej firmy jest zapewnienie widoczności popytu biznesowego, jakości i wydajności. Ten ebo...