Przypadki napędzają to i zarządzanie usługami z doświadczeniem pracowników
Kluczowe jest świadomość, jakie doświadczenia mają twoi pracownicy. Przez ciągłe mierzenie doświadczeń użytkowników końcowych i łączenie tego z danymi operacyjnymi zapewnia przejrzystość i zaufanie wśród wszystkich zainteresowanych stron. Dzięki temu możesz zacząć podejmować decyzje oparte na danych i wyeliminować uczucia jelit. Pozwala to skupić się na konkretnych punktach bólu pracowników w celu zwiększenia szczęścia i wydajności.
Najważniejsze informacje o treści:
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Administracja HR, Automatyzacja HR, HR Analytics, Hris, Metryki HR, Oprogramowanie HR, Planowanie zasobów przedsiębiorstwa, Technologia HR, Zarządzanie płacami
Więcej zasobów z ServiceNow
Zapewnienie siły roboczej skutecznego doświ...
Dzisiejsi pracownicy oczekują doświadczenia pracownika rywalizującego z cyfrowymi interakcjami, które są powszechne w ich życiu osobistym. Pr...
Przewodnik referencyjny Creator Workfls
Wycieczka po kluczowych funkcjach i funkcjonalności na platformie teraz.
Korzystanie z platformy teraz do tworzenia aplikacji o niskim kodzi...
ESM On teraz - usuń silosy i pozwól pracy p...
Przez ponad trzy dekady wielofunkcyjny model operacyjny usług współdzielonych przekształca się z zaplecza, tanich usług w zintegrowanym model...
