Skip to content Skip to footer

Zwiększenie morale pracowników i klientów dzięki dostarczaniu posiłków

Opublikowany przez: Uber for Business

Żywność jest często wykorzystywana do tworzenia obligacji społecznych, dzielenia się nagrodami i generowania firmy. Relacje między tobą, członkami twojego zespołu a klientami nie są wyjątkiem. Ponieważ ludzie fizycznie dystansują się, istnieje możliwość pokazania pracownikom i klientom, na które nadal ci zależy.
W tym eBooku zbadamy, w jaki sposób dostarczanie posiłków dla pracowników, klientów i innych może poprawić morale i ich ogólne samopoczucie. Niezależnie od tego, czy to na wynos, czy dostawa, w godzinach pracy, czy w czasie osobistym, karmienie osób, które łączą się z Twoją firmą, może zapewnić pomocną rękę i zwiększyć zaangażowanie.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Uber for Business kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Uber for Business strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: eBook Długość: 8 stron

Więcej zasobów z Uber for Business