Skip to content Skip to footer

Jak zbudować przekonujące uzasadnienie biznesowe dotyczące oprogramowania rekrutacyjnego

Opublikowany przez: Tribepad

Podczas recesji z 1980, 1990, 2000 i wielkiej recesji wiele firm walczyło. Jak można się spodziewać. Możesz się nie spodziewać, że 9% firm rozkwitło, przewyższając konkurentów o 10% sprzedaży i rentowności.
Nie pokonajmy buszu: to trudne czasy. Koszty prowadzenia działalności rosną i praktycznie każda organizacja stoi w obliczu znacznej presji na margines.
Ale bycie jednym z 9% oznacza ochronę funkcji krytycznych biznesowych, takich jak rekrutacja. I nie tylko ochrona - optymalizacja.
Największe wyzwania rekrutacyjne nie znikają w najbliższym czasie. Niedobory umiejętności są tak wielkim problemem jak zawsze. Obrót jest tak samo frustracją jak zawsze. Wielcy ludzie są tak ważne dla wydajności jak zawsze. Jeśli zapytasz 9%, którzy osiągnęli trwałe zyski w stosunku do swoich konkurentów, recesja jest nie tylko wyzwaniem, ale okazją.
Podczas gdy inne organizacje zamrażają inwestycje i robią to z technologią „wystarczająco dobrego', istnieje miejsce dla organizacji przyszłościowych, które mogą się zamiatać i stworzyć przewagę konkurencyjną.
Ale zwłaszcza teraz zabezpieczenie inwestycji w nowe technologię talentów może być trudne. Musisz stworzyć przekonujący sprawa biznesowa, która sprawia, że ​​inwestycja jest oczywista.
Pobierz teraz, aby odkryć siedem kroków.

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się Tribepad kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. Tribepad strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 9 stron

Więcej zasobów z Tribepad