Skip to content Skip to footer

Uścisk. Angażować się. Zastosuj znaczenie mediów społecznościowych dla reputacji marki i pozyskiwania talentów

Opublikowany przez: SocialReferral

Rekrutacja społeczna nie jest czymś, co zniknie.
Wraz z rosnącym zależnością od tysiącletniej siły roboczej i wyzwaniami związanymi z niedoborami umiejętności, zaangażowanie innowacyjnego talentu przyszłości stanie się bardziej zależne od spójnych i fantastycznych strategii społecznych.
Niedawny raport przeprowadzony przez SocialReferral wykazał, że 63% ankietowanych przez HR specjalistów uważało, że media społecznościowe odegrają kluczową rolę w ich przyszłej strategii rekrutacyjnej, ale niewielu ankietowanych faktycznie wspierało to przekonanie w praktyce, a tylko 23% zachęca pracowników do promocji pracowników do promowania pracowników do promowania pracowników do promowania pracowników do promocji pracowników do promocji pracowników do promocji pracowników do promocji Marka pracodawcy i role w mediach społecznościowych.
Tak niewielu organizatorów naprawdę dobrze robi rekrutację społeczną. Ale dzięki odpowiednim narzędziom i postawie, specjaliści HR i rekrutacji mają szansę naprawdę odcisnąć swoje piętno, jeśli uzyskasz odpowiednie wsparcie, aby to działało dla Twojej firmy.
Zmieniając się nie tylko z powodu atrakcji talentów, ale także kariery tych, którzy dostają to tuż przed rówieśnikami. Pobierz ten oficjalny dokument, aby dowiedzieć się więcej!

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się SocialReferral kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. SocialReferral strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Whitepaper Długość: 10 stron

Więcej zasobów z SocialReferral