Rozpoczyna się oszałamiająca obsługa klienta
Teraz nadszedł czas, aby wziąć swoją cyfrową transformację w nowym, bardziej skutecznym kierunku. W ServiceNow sprawiamy, że świat pracy lepiej pracujemy dla ludzi w dowolnym miejscu, w dowolnym miejscu, w dowolnym środowisku. Oznacza to tworzenie bezproblemowych doświadczeń z cyfrowymi przepływami pracy w Crosserprise w celu łączenia ludzi, funkcji i systemów. Zanurzmy się i zbadajmy, w jaki sposób cyfrowe przepływy pracy mogą tworzyć doświadczenia, które zachwycają klientów i utrzymują ich po więcej.
Istnieją kluczowe bariery, takie jak operacje wyciszone, obsługa reaktywna i ograniczone kanały serwisowe-które są na drodze do doskonałych doświadczeń klientów. Przeczytaj ten podręcznik, aby dowiedzieć się, jak przezwyciężyć te bariery i dostarczyć bezproblemowe doświadczenia, które stworzą lojalnych klientów na całe życie.
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Planowanie zasobów przedsiębiorstwa, Przywództwo, Recenzje wydajności, Transformacja HR, Zarządzanie zmianami


Więcej zasobów z ServiceNow

Twoja operacja prawna cyfrowa podróż - zysk...
Kluczowym czynnikiem poprawy działalności prawnej każdej firmy jest zapewnienie widoczności popytu biznesowego, jakości i wydajności. Ten ebo...

Reframing ESG - uzasadnienie biznesowe dla do...
Firmy na całym świecie postrzegały swoje programy środowiskowe, społeczne i zarządzające (ESG) jako imperatyw biznesowy z realnym wpływem n...

Przypadki napędzają to i zarządzanie usłu...
Kluczowe jest świadomość, jakie doświadczenia mają twoi pracownicy. Przez ciągłe mierzenie doświadczeń użytkowników końcowych i łącze...