Kiedy doświadczenie pracownika ma znaczenie, najwięcej realizacji marzeń o jednym miejscu
W dzisiejszym współczesnym świecie kandydaci oczekują, że ich doświadczenia w pokładzie odzwierciedlają ten sam poziom obsługi klienta i cyfrowego doświadczenia, do którego są przyzwyczajeni w ich codziennym życiu.
Jest to jeszcze bardziej prawdziwe w czasach Covid-19, gdzie miliony ludzi przygotowują się do rozpoczęcia pracy w domu. Posiadanie bezproblemowego, zdigitalizowanego procesu kompleksowego jest kluczem do zdobycia i utrzymania zaangażowania ludzi. Zestaw narzędzi EY dla HRSD koncentruje się na umożliwieniu przetwarzania kompleksowego, osadzonego w konsumpcyjnej architekturze ServiceNow, aby ułatwić i zautomatyzować interakcję i usunąć tarcie usług. Dołącz do EY w podróży odkrywczej!
Czytaj więcej
Wysyłając ten formularz zgadzasz się ServiceNow kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. ServiceNow strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.
Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com
powiązane kategorie: Administracja HR, Analiza danych HR, Automatyzacja HR, Etyka biznesu, HR Analytics, Hris, Metryki HR, Oprogramowanie HR, Outsourcing pracy, Planowanie zasobów przedsiębiorstwa, Poprawa komunikacji, Przepisy dotyczące zgodności, Przywództwo, Rozwijający się menedżerów, Technologia HR, Zarządzanie nieobecność, Zarządzanie płacami, Zarządzanie zasobami ludzkimi, Zdalne zarządzanie siłą roboczą
Więcej zasobów z ServiceNow
Przyszłość cyfrowego doświadczenia pracow...
ServiceNow i ESI Thoughtlab ankietowali ponad 900 starszych liderów biznesu w pięciu branżach w 13 krajach. Staraliśmy się zrozumieć, w jaki ...
Reframing ESG - uzasadnienie biznesowe dla do...
Firmy na całym świecie postrzegały swoje programy środowiskowe, społeczne i zarządzające (ESG) jako imperatyw biznesowy z realnym wpływem n...
Ponowne wyobrażenie sobie świadczenia usłu...
Światło na końcu tunelu pandemicznego oświetlało również pewne dalsze możliwości Tragiczne i trudne czasy, przez które przeżyliśmy, by...
