Skip to content Skip to footer

Studium przypadku pocztowego Zarządzanie nieobecnością, poprawa wyników biznesowych

Opublikowany przez: AdviserPlus

Poczta przeszła długą drogę, odkąd wszystko zaczęło się prawie 400 lat temu - budując sieć 11 500 oddziałów w całym kraju, aby stać się największą siecią detaliczną w Wielkiej Brytanii. A to oznacza wielu ludzi-entuzjastycznych, ambitnych i zorientowanych na klienta.
Post Office Myhr Help Service (linia porad dotyczących relacji z outsourcingiem dostarczona przez Adviserplus) stwierdzono, że w zaledwie trzech latach braku choroby prawie się podwoiła. Od wszystkich dni utraconych 25% przypisywano warunkom zdrowia psychicznego - średnia krajowa wynosiła 12% - jednak liczba przypadków otwieranych przez Myhr pomoc była bardzo niska.
Pobierz teraz, aby dowiedzieć się więcej!

Czytaj więcej

Wysyłając ten formularz zgadzasz się AdviserPlus kontakt z tobą e-maile marketingowe lub telefonicznie. Możesz zrezygnować z subskrypcji w dowolnym momencie. AdviserPlus strony internetowe i komunikacji podlegają ich Informacji o ochronie prywatności.

Zamawiając ten zasób, wyrażasz zgodę na nasze warunki użytkowania. Wszystkie dane są chroniony przez nasz Informacja o ochronie prywatności. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, wyślij e-mail dataprotection@techpublishhub.com

digital route logo
język: ENG
Typ: Case Study Długość: 2 strony

Więcej zasobów z AdviserPlus